Reklamacja towaru
Gdy towar zawiera wady można skorzystać z gwarancji producenta.
W przypadku wystąpienia awarii produktu, towar należy odesłać do naszej firmy wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym oraz z dowodem potwierdzającym zakup.
Produkty objęte są gwarancją producenta na okres 2 lat.
Podstawą do reklamacji, naprawy gwarancyjnej jest dowód zakupu wydawane razem z towarem(faktura VAT, oryginalny paragon).
Reklamowany towar należy odesłać na adres siedziby firmy DARGAS
Koszty transportu towaru odsyłanego do sprzedawcy ponosi klient.
W przypadku uznania gwarancji i naprawy bądź wymiany towaru na nowy, koszty związane z transportem do klienta pokryte zostaną przez naszą firmę, natomiast gdy reklamacja nie zostanie uznana lub po ekspertyzie producent uzna, że towar został uszkodzony przez niepoprawny montaż bądź obsługę, koszt transportu zwrotnego spoczywać będzie na odbiorcy.
Nie odbieram przesyłek wysłanych za pobraniem.
W przypadku niedołączenia dowodu zakupu, braku informacji o nadawcy lub braku kontaktu, reklamacja towaru może się przedłużyć lub zostać odrzucona, a towar po upływie 21 dni od daty otrzymania zostanie zutylizowany.
Do reklamowanego towaru należy dołączyć formularz reklamacji znajdujący się poniżej.
Firma jest zobowiązana ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z akceptacją roszczenia i oznacza rozpoczęcie naprawy towaru.